FN Herstal Firearms banner
21 - 40 of 64 Posts
Ik vind de LBT (London Bridge Trading) website leuk... Ik heb er een van daar en ben er dol op. Ze hebben een aantal eenvoudige verstelbare draagbanden. Bekijk ze eens... de Vickers draagbanden lijken erg populair, maar LBT heeft een geweldige website om te bekijken.

Blue Force Gear voor mij. Simpel en effectief (ik heb gewoon de 2-punts gekozen in plaats van de converteerbare, omdat ik geen grote fan ben van 1-punts slings).

Na een paar single points en 2 points te hebben gespeeld en ze niet leuk te vinden na een paar dagen met ze te hebben geëxperimenteerd tijdens het elandenjagen, besloot ik een HK AMBI 3-punts te proberen met dubbele HK-haken en een splitpen in mijn Vltor achterste deel. Maakte mijn leven geweldig, hetzelfde als op mijn HK-91 en MP5. Te simpel. Koop ze bij rtg parts of hkparts.net

Blue Force Gear VCAS 2-punts helemaal. Ik gebruik deze al 6 jaar intensief en ze kunnen alles aan wat je ze kunt geven. De enige andere riem die ik zou overwegen is de originele H&K 3-punts, omdat deze extreem duurzaam is en een paar trucs biedt die geen enkele andere riem heeft nagemaakt (voor zover ik weet). Magpul MS3/MS4 is goed, maar ik heb nog steeds het gevoel dat hij niet helemaal is ontworpen om te worden gebruikt buiten de AR/M4-markt waarin Magpul zo zwaar investeert.

Dat gezegd hebbende, de SCAR is een beetje een lastig beest om een goede riemconfiguratie op te bedenken. Vóór de komst van de QR-sockets van PMM en IWC was het nog erger. Ik zou graag zien dat de SCAR opnieuw wordt ontworpen met nieuwe riembevestigingsopties. Vervang de aluminium platen door staal en bied aan beide uiteinden van het geweer een ingebouwde QR-plaat of een goede 1,5" riemlus aan.

De gevoerde Blue Force Gear VCAS 2-punts is mijn keuze na het kopen van 3/4 van alle hier in deze thread genoemde slings. Ik heb dozen vol slings die niet worden gebruikt omdat ik deze boven al mijn andere verkies. VIND HET GEWELDIG!

Ik zou graag een slimme sluipschutter willen kopen, maar kan iemand die er een heeft mij vertellen van wie ze de hunne hebben gekocht? Ik heb er verdomd veel moeite mee om een dealer te vinden.

Ik zou graag een slimme sluipschutter willen kopen, maar kan iemand die er een heeft me vertellen van wie ze de hunne hebben gekocht? Ik heb er verdomd veel moeite mee om een dealer te vinden.
Ik ben dol op mijn SavvySniper-sling... Heb de QUAD X COBRA met een paar 'silencers' die over de HK's glijden. Ik heb Savvy Sniper rechtstreeks gemaild (brian@savvysniper.com) en ze hebben de sling zelfs aangepast aan mijn maat en behoeften... geweldige service en een nog betere sling. Je zou hun website en de video's die ze daar hebben moeten bekijken...

Image
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Ik zou graag een slimme sluipschutter willen kopen, maar kan iemand die er een heeft mij vertellen van wie ze de hunne hebben gekocht? Ik heb er verdomd veel moeite mee om een dealer te vinden.

Ik had hetzelfde probleem.. Na een telefoontje met Savvy Sniper, raadden ze deze jongens aan bij Black Wing..Ohio's Premier 5-Star Rated Shooting Range, Ohio CCW Training & Gun Store » Black Wing Shooting Center

Ik kon ook niet vinden hoe ik het online bij hen kon bestellen, maar een telefoontje met hen werkte, ze waren erg behulpzaam..

Ik hoop dat dit helpt.

Ik heb geen 17, maar op mijn 16 is de Black Hawk sling prima.

• Like
Reactions: BigBuckeyeGuy
Eén ding dat ik over de sling zou willen zeggen, is dat (omdat het een bungie sling is) er een aanzienlijk deel ervan rond is in plaats van plat. Geen probleem voor de meeste mensen, maar voor mij rust het ronde deel soms op mijn schouder en kan het na een hele dag dragen oncomfortabel beginnen te worden (zoals in een karabijnklasse). Ik ben echter iets aan de grotere kant (6'8" 235 lbs), dus het zit waarschijnlijk anders bij mij dan bij de meeste mensen. Als je een man bent met een vol figuur zoals ik, zou ik rechtstreeks bij het bedrijf bestellen, omdat ze het graag aanpassen en iets langer maken om eventuele toegenomen mannelijkheid te accommoderen. Ik wou dat ik dit had gedaan toen ik de mijne kocht.

Bedankt voor de hulp, mensen. Ik heb ze allemaal bekeken en de slimme sluipschutter is mijn keuze. Ik wou dat ze groot genoeg zouden worden zodat het voor schutters gemakkelijker zou worden om van hen te kopen. Ik zal er een pakken van een van de keuzes die jullie me gaven. Nogmaals bedankt - illwill

Ik zit vast tussen een slimme sluipschutter en een Ares Husky. Ik heb nog geen sling met een bungee geprobeerd. Zou iemand met ervaring met zowel een bungee als een gewatteerde sling hier de voor- en nadelen van kunnen toelichten? De bungee lijkt me gewoon een beetje raar, maar ik moet toegeven dat ik nog nooit een sling met een bungee heb geprobeerd.

Ik zit vast tussen een slimme sluipschutter en een Ares Husky. Ik heb nog geen riem met een bungee geprobeerd. Kan iemand met ervaring met zowel een bungee als een gewatteerde riem ingaan op de voor- en nadelen ervan? De bungee lijkt me een beetje raar, maar ik moet toegeven dat ik nog nooit een riem met een bungee heb geprobeerd.
Als je je "omhoog slingert" om 200M+ uit de hand te schieten, maar loslaat om dichtbij te rennen en van leiding te wisselen, is er geen betere sling dan de Ares. De Amentum Slider met zijn geĂŻntegreerde lus is het snelste en gemakkelijkst te manipuleren afstelsysteem dat ik ooit heb gebruikt. Ik kan letterlijk overgaan van strak vastgemaakt en gebladed naar volledig los vierkant naar het doelwit om mijn wapens strak tegen mijn lichaam te spannen om een obstakel te verwijderen door mijn steunhand in en uit te bewegen. Ik hoef geen lipje te pakken, een gesp vast te pakken, een nok om te draaien of andere onzin. Ik houd de lus vast aan mijn steunende (vingers of duim) tijdens de overgang en laat hem niet eens los tijdens het schieten uit de hand van 10M-400M.

Ik vind het treklipje op de Vicker's sling leuk, maar deze Ares sling tilt dat concept naar een hoger niveau.

Ik zit vast tussen een slimme sluipschutter en een Ares Husky. Ik heb nog geen riem met een bungee geprobeerd. Kan iemand met ervaring met zowel een bungee als een gewatteerde riem ingaan op de voor- en nadelen ervan? De bungee lijkt me een beetje raar, maar ik moet toegeven dat ik nog nooit een riem met een bungee heb geprobeerd.
Ik zou zeggen dat de gewatteerde riem comfortabeler is, maar de bungee geeft je wat meer speling op de lengte als je aan het schieten bent. Als je het geweer op je schouder legt om te schieten en de riem niet lang genoeg hebt afgesteld om volledig uit te rekken, kun je met een bungee-riem een centimeter extra uittrekken, met een gewone riem stopt het abrupt en moet je hem aanpassen of een beetje over je schouders schuiven om de extra lengte te krijgen die je nodig hebt. Ik heb ook gemerkt dat er iets soortgelijks gebeurt (bungee rekt uit, niet-bungee bindt op) als ik mijn lichaam aanzienlijk naar rechts draai om te schieten. Een andere ding is dat de bungee rond is in plaats van plat (zoals de meeste gewatteerde riemen), dus het is niet zo comfortabel om tegenaan te leunen. Ik denk dat dit alleen echt van pas komt als je hem in een auto draagt en tegen de stoel leunt of zo, maar misschien doe je dat vaak of heb je een andere situatie waarin dat voor jou belangrijk is.

Ik ben erg blij met mijn Savvy Sniper-riem, maar mijn go-to AR heeft een Proctor-riem en dat is absoluut mijn favoriet. Zeer licht, eenvoudig en snel en het kost maar $29. Ik heb er uiteindelijk QD's op de uiteinden gezet en een IWC 2-naar-1 triglide (Impact Weapons Components) aan toegevoegd, zodat ik hem ook in een single point kon veranderen. Inclusief de riem en alle toegevoegde hardware kostte het me waarschijnlijk $50-$60 in totaal. Voordat ik het echter toevoegde, gebruikte ik de gewone $29-versie meer dan een jaar en vond het geweldig. Ik hoop dat dat helpt,

H

Blue Force Gear VCAS (Vickers Combat Application Sling) 221 met de snelsluiting. Neem NIET de Red Swivel, hij is nutteloos en zit in de weg. Ik ben linkshandig, dus ik heb ook de Universal Wire Loop w/ Push Button Socket gekregen, zodat ik hem aan de achterkant van de bovenste ontvanger aan de rechterkant van het geweer kan bevestigen.

21 - 40 of 64 Posts